omjagkanhjalpa.blogg.se

Den här bloggen handlar om hur det är att leva med kronisk värk och sjukdomarna Fibromyalgi och Ehlers Danlos Syndrome (EDS) och hopp om att kanske kunna hjälpa fler med liknande bekymmer.

En stor önskan

Publicerad 2013-11-21 22:46:17 i Allmänt,

Jag har en stor önskan just nu. Eller egentligen många önskningar men detta är en utav dem.

Jag deltar just nu i en tävling som heter Fjällräven Polar 2014. Där har jag chansen att få va med om mitt livs äventyr. 300 km körandes en släde dragen av ett x antal slädhundar. Det vore en sån dröm och är så sjukt stort för mig så jag hoppas jag får den möjligheten! För att vara garanterad en plats behöver jag vinna en omröstning - och där behöver jag er hjälp.

Alla med ett facebook-konto kan delta. Gå via direktlänken här http://www.fjallravenpolar.se/polar-2014/visa-alla-bidrag/?uid=123603 eller www.fjallravenpolar.se å sök på Carolina Larsson.

Rösta och se så att ni får ett Tack! - då är rösten räknad.

Detta betyder massor för mig och varje gång jag ser en ny röst värmer det mitt hjärta <3 Tack alla som hjälper mig att nå min dröm - bäst är ni!!

Kärlek!

http://www.fjallravenpolar.se/polar-2014/visa-alla-bidrag/?uid=123603

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela